
Kolejna propozycja...
Kodeks Wojenny Krainy Varkland
Art. 1. Wojny mogą prowadzić miedzy sobą klany lub rody.
Art. 2. Wypowiedzenie wojny ma zostać wysłane do przywódcy klanu, któremu che się wypowiedzieć wojnę i ma zawierać datę wypowiedzenia wojny oraz przyczynę wypowiedzenia wojny.
Art. 3. Wypowiedzenie wojny musi nastąpić co najmniej na 3 dni przed jej rozpoczęciem.
Art. 4. Przynajmniej jeden dzień przed rozpoczęciem wojny należy o tym fakcie poinformować Sędziego zaznaczając wyraźnie strony konfliktu, sojuszników oraz datę rozpoczęcia wojny. Należy również poinformować Sędziego o zakończeniu wojny.
Art. 5. Na czas trwania wojny informacja o tym fakcie powinna się znaleźć w profilach wojujących stron.
Art. 6. Wojna między klanami lub rodami trwa do czasu jej zakończenia jednakże nie może trwać dłużej niż 30 dni (jeden miesiąc) po tym okresie musi nastąpić albo zakończenie wojny albo podpisanie 7 dniowego (jeden tydzień) zawieszenia broni.
Art. 7. Przez atak rozumiemy wszelkie działania zbrojne wykonywane przez jedeną strone konfliktu na drugiej.
Art. 8. Po wypowiedzeniu wojny jeden klan może atakować drugi nie więcej niż 3 razy na dzień i nie częściej niż jeden raz na raset.
Art. 9. Członkowie walczących miedzy sobą klanów lub rodów mogą się atakować nawzajem z częstotliwością do 5 ataków na reset główny, jednak nie częściej niż co 2 reset.
Art. 10. Na czas wojny, miedzy walczącymi stronami, zniesiony zostaje limit ziem atakowanych twierdz.
Art. 11. W czasie wojny członkowie walczących stron mogą atakować twierdze przeciwnika do 6 razy w ciągu głównego resetu.
Art. 12. W wojny mogą włączać się sojusznicy (inne klany lub rody, które wcześniej podpisały pakty sojusznicze)
Art. 13. Naruszenie któregokolwiek z artykułów „Kodeksu Wojennego” powoduje wejście w życie przepisów „Kodeksu Kar Krainy Varkland” , które będą egzekwowane z całą surowością.
Offline